Česta pitanja vezana uz kupnju

Pročitajte najčešća pitanja vezana uz kupnju i dostavu naših proizvoda.


Kada mogu očekivati naručeni proizvod?

Proizvode iz zalihe isporučujemo u roku od 1 do 3 dana. U ostalim slučajevima obavijestit ćemo Vas putem elektroničke pošte.


U vašoj trgovini još nisam nikada naručio. Kakav je postupak kupnje kod vas?

Drago nam je da ste se odlučili za kupnju u našoj internetskoj trgovini Withcar.hr. Postupak kupnje vrlo je jednostavan:

  1. Izaberite proizvod koji želite te ga dodajte u košaricu. Otvorit će se ikona koja će Vam ponuditi dvije mogućnosti – da kupujete dalje („Natrag u trgovinu“) ili završite s kupnjom („Na blagajnu“). Pri tome, odaberite što Vam odgovara.
  2. Nakon što izabere sve što Vam treba, detaljno pregledajte košaricu. Ako ste s odabirom zadovoljni, kliknite gumb „Na blagajnu“.
  3. Tamo unesite sve potrebne podatke, izaberite način dostave i plaćanja.
  4. Na kraju provjerite sve podatke o Vašoj narudžbi i potvrdite svoj odabir.
  5. Najkasnije u roku od 2 radna dana isporučit ćemo paket na navedenu adresu.

Koji su načini plaćanja?

Odabrati možete sljedeće načine plaćanja:

  • pouzećem
  • na temelju predračuna
  • putem PayPal-a (Visa, Mastercard) – za plaćanje karticama nije Vam potreban PayPal račun.

Koliki je trošak dostave?

U slučaju narudžbe jednog proizvoda trošak dostave diljem Hrvatske iznosi 30 HRK. Prilikom kupnje dva ili više proizvoda poštarina je besplatna.


Mogu li vratiti proizvod ako ne odgovara mojim zahtjevima?

Naravno. Na sve naše proizvode nudimo 30-dnevno jamstvo na zadovoljstvo. Ako proizvod vratite u prvobitnoj ambalaži, vratit ćemo Vam novac.

Facebook

Facebook