-
Koja sredstva plaćanja nudite?
Naša internetska trgovina dopušta sljedeća sredstva plaćanja: plaćanje pouzećem, po ponudi (predračun), PayPal, kreditne kartice (VISA, MASTERCARD). Ne prihvaćamo kreditnu karticu Diners.
Tagovi: #plaćanja #sredstvaplaćanja #načiniplaćanja #paypal #visa #mastercard -
Je li moguće obročno plaćanje?
U našoj internetskoj trgovini ne nudimo obročno plaćanje.
Tagovi: #plaćanja#sredstvaplaćanja #načiniplaćanja #rate #rata -
Kada mogu očekivati paket?
Naša internetska trgovina posluje s vlastitom zalihom robe na skladištu, tako da se 95 % paketa isporuči kupcima u roku od 24 sata od primitka narudžbe, s izuzetkom vikenda i praznika. Ako ste proizvod naručili u petak poslije podne ili tijekom vikenda, isporučit ćemo ga na vašu adresu u ponedjeljak. Kada paket krene na put, dostavna služba GLS poslat će vam SMS i elektroničku poruku s obaviješću o predviđenom vremenu isporuke i brojem za praćenje pošiljke. U slučaju da niste primili obavijest, provjerite jeste li prilikom naručivanja upisali pravilnu adresu elektroničke pošte i broj telefona. Također vas molimo da provjerite vaš pretinac bezvrijedne i neželjene pošte. Vaš paket odnosno narudžbu možete pratiti na sljedećoj poveznici : Gdje je moj paket
Tagovi: #zaliha #otprema #dostava -
Cijena poštarine
Poštarina iznosi 4.5 EUR, dok je u slučaju narudžbe dva ili više proizvoda besplatna.
Tagovi: #poštarina #poštarina #dostava -
S kojom dostavnom službom surađujete?
Dostavu naših proizvoda vrši dostavna služba GLS. Dostava paketa putem drugih dostavnih službi nije moguća.
Tagovi: #dostava #gls #kurir #paket -
Ostvarujem li popust pri gotovinskom plaćanju?
Na mjestu preuzimanja pošiljke moguće je isključivo plaćanje kreditnim i debitnim karticama.
Tagovi: #popust #gotovina #plaćanja #načiniplaćanja #plaćanja -
Mogu li prilikom kupnje koristiti dva koda za popust?
Kodovi za popust se ne zbrajaju.
Tagovi: #kodovi #popust #kupon #kod -
Je li proizvod dostupan?
U našoj internetskoj trgovini možete pronaći informacije o dostupnosti svakog našeg proizvoda. Ako piše da je proizvod dostupan, isporučit ćemo vam ga najkasnije u roku od 24 sata od primitka narudžbe, s izuzetkom vikenda. Budući da dva ili više kupaca mogu u kratkom vremenskom razdoblju naručiti isti proizvod sa statusom "Na zalihama" prije nego što je sustav promijenio stanje zaliha, zadržavamo pravo da proizvod nemamo na zalihama i da vam o tome pošaljemo obavijest.
Tagovi: #zaliha #otprema #dostava -
Gdje se nalazi vaša poslovnica?
Naša poslovnica nalazi se u Logatcu. Našu adresu i sve podatke za kontakt pronaći ćete na sljedećoj poveznici: https://www.withcar.hr/kontakt
Tagovi: #osobnopreuzimanje #otprema #logatec #Logatec #poslovnica #gledring #Gledring #tvrtka -
Koje je vaše radno vrijeme?
Radno vrijeme naše poslovnice možete pronaći na linku: Kontakt
Tagovi: #poslovnica #logatec #Logatec #preuzimanje -
Mogu li promijeniti način plaćanja za već potvrđenu narudžbu?
Ljubazno vas molimo da pošaljete e-poruku na [email protected] u kojoj ćete navesti željeni način plaćanja kako bismo mogli izvršiti izmjenu podataka. Ako je vaša pošiljka već na putu, način plaćanja se ne može promijeniti.
Tagovi: #načinplaćanja #načinplaćanja #plaćanje #plaćanje -
Može li se kod vas naručiti putem telefona?
Naši teleoperateri uvijek su dostupni za vaše narudžbe ili pitanja na sljedećem besplatnom broju telefona: 016 70 01 39
Tagovi: #narudžba #narudžba #Telefon #telefon #podrška #pomoć #pomoć -
Treba li se prije naručivanja registrirati?
Prije naručivanja nije se potrebno registrirati. Međutim, registracija vam omogućuje prikupljanje bodova vjernosti koje već pri prvoj kupnji možete iskoristiti u obliku popusta.
Tagovi: #narudžba #narudžba #registracija #kupnja #vjernost -
Je li moguće izvršiti kupnju bez naručivanja preko interneta?
Naručiti možete i pozivom na naš broj telefona, putem elektroničke pošte i društvenih mreža.
Tagovi: #kupnja #narudžba #narudžba -
Gdje je moj paket?
Ako ste proizvod već naručili, status vašeg paketa možete pratiti na sljedećoj poveznici: Gdje je moj paket
Tagovi: #kupnja #narudžba #paket #otprema #praćenje -
Kako mogu znati odgovara li proizvod mom automobilu?
Proizvodi internetske trgovine Withcar.hr izrađeni su po dimenzijama vozila. Ako ste odabrali, odnosno pravilno odredili tip vašeg automobila, proizvod će mu 100%-tno odgovarati. Izuzetak su jedino vozila uvezena iz Belgije, za čije dimenzije ne možemo odgovarati.
Tagovi: #neodgovarajući #odgovarajući #reklamacija #pristajanje -
Hoće li proizvod odgovarati mom automobilu, iako u opisu stoji da je prikladan za vozila mlađeg/starijeg godišta?
Prilikom naručivanja proizvodna obratite posebnu pozornost na seriju vozila. Primjer: Ako na našem proizvodu piše "2014->", znači da je proizvod prikladan za vozila proizvedena od 2014. godine nadalje, čak i ako je godište vašeg automobila npr. 2017. Kad stigne nova serija vozila, primjerice 2018. godište, na našoj mrežnoj stranici zaključit ćemo godišta 2014.-2018. i otvoriti novo, 2018/11->. Broj 11 označava mjesec studeni, što znači da je proizvod prikladan za vozilo proizvedeno od studenog 2018. godine nadalje. Morate biti sigurni da je studeni mjesec u kojem je vaš automobil proizveden, a ne da ste ga tada kupili.
Tagovi: #prikladan #pravilan #godište -
Mogu li kupiti samo tepih koji se postavlja na mjesto vozača?
Kupnja samo gumenog ili tekstilnog tepiha koji se postavlja na mjesto vozača nije moguća. Gumeni i tekstilni tepisi imaju jamstvo od jedne godine. Ukoliko tijekom jamstvenog roka želite zamijeniti tepih zbog istrošenosti, kontaktirajte nas na [email protected]
Tagovi: #tepih #tepih #vozač -
Je li moguće kupiti samo oba prednja tepiha?
Kupnja prednjih tepiha moguća je samo ako se komplet već standardno sastoji od samo dva tepiha. Najčešće se radi o tepisima za teretna i kombinirana vozila.
Tagovi: #tepih #tepih #prednji #prednje -
Koje je jamstvo za vaše proizvode?
Svaki proizvod ima svoje odgovarajuće jamstvo. Sve informacije o jamstvu proizvoda možete pronaći u kartici "JAMSTVO" na navedenom proizvodu.
Tagovi: #jamstvo #garancija #narudžba -
Je li proizvod dostupan?
U našoj internetskoj trgovini možete pronaći informacije o dostupnosti svakog našeg proizvoda. Ako piše da je proizvod dostupan, isporučit ćemo vam ga najkasnije u roku od 24 sata od primitka narudžbe, s izuzetkom vikenda. Budući da dva ili više kupaca mogu u kratkom vremenskom razdoblju naručiti isti proizvod sa statusom "Na zalihama" prije nego što je sustav promijenio stanje zaliha, zadržavamo pravo da proizvod nemamo na zalihama i da vam o tome pošaljem o obavijest.
Tagovi: #proizvod #zaliha #narudžba #narudžba -
Mogu li kod vas kupiti čepiće koji su pričvršćeni na pod u automobilu?
Čepiće vam dajemo besplatno, vi jedino snosite troškove poštarine.
Tagovi: #čepić #čepić #zapričvršćivanje -
Zašto s tepisima nisam dobio i čepiće za pričvršćivanje?
Tepisi su u potpunosti izrađeni po dimenzijama vozila. Ako na podu vašeg automobila postoje originalni čepići za pričvršćivanje, isti su ugrađeni i u naše tepihe. Ako prije kupnje niste sigurni imali li naši tepisi čepiće ili ne, pogledajte sliku u galeriji proizvoda i pročitajte opis u kojem ćete pronaći točne podatke.
Tagovi: #čepić #čepić #zapričvršćivanje -
Vršite li montažu proizvoda koje smo kupili u vašoj internetskoj trgovini?
Trenutno ne vršimo montažu proizvoda.
Tagi: #montaza #montaža -
Mogu li kod vas kupiti gumu na metar?
Naši proizvodi izrađuju se po mjeri, stoga gumu na metar nije moguće kupiti.
Tagi: #guma #gumi -
Na vašoj mrežnoj stranici ne mogu pronaći proizvod koji odgovara mom automobilu. Možete li ga izraditi po narudžbi?
Ne izrađujemo proizvode po narudžbi, naročito ako se radi o oldtajmerima i vozilima starijih godišta proizvodnje. Međutim, o istom uvijek možete kontaktirati našu službu za korisnike jer se može dogoditi da u ponudi imamo proizvod koji još nije objavljen na internetu.
Tagovi: #proizvod #proizvoda #izradite -
Koje su dimenzije korita za prtljažnik?
Sva korita za prtljažnik prikazane na našoj mrežnoj stranici izrađene su po dimenzijama određenog tipa vozila. Pomoći će vam opis, naziv i slika proizvoda na našoj mrežnoj stranici.
Tagi: #korito #korita #prtljaznik #prtljažnik -
Izgubio sam čepiće za pričvršćivanje sjenila, gdje mogu nabaviti nove?
Čepiće vam dajemo besplatno, vi jedino snosite troškove poštarine.
Tagovi: #sjenilok #sjenilo #čepić #čepić -
Ne znam montirati vaš proizvod.
Ispod svakog našeg proizvoda prikazanog na mrežnoj stranici, u polju "MONTAŽA" nalazi se video, PDF ili tekstualni prikaz postupka montaže. Ako proizvod još uvijek ne znate montirati, molimo vas da kontaktirate našu korisničku službu.
Tagi: #montaža #montaza #proizvod #montaža #montaza -
Kako mogu vratiti kupljeni proizvod?
Naša internetska trgovina nudi jamstvo zadovoljstva; ako proizvod ne zadovoljava vaše potrebe, uvijek ga možete vratiti, pri čemu proizvod ne smije biti korišten. Također vodite računa da proizvod vratite u originalnom i neoštećenom pakiranju. UPOZOREJE: Proizvodi koje vraćate ne smiju biti korišteni. U slučaju povrata, proizvod treba vratiti u originalnom pakiranju i zamotati u foliju. U slučaju da je proizvod ili pakiranje oštećeno, zbog čega isti nije prikladan za daljnju prodaju, zadržavamo pravo odbijanja povrata, odnosno povrata samo dijela otkupnine, što ovisi o oštećenju pakiranja odnosno proizvoda. Stoga prije vraćanja dobro zaštitite originalno pakiranje proizvoda i nemojte ga omatati ljepljivom trakom niti koristiti sredstva koja bi mogla oštetiti ambalažu.
Tagovi: #povrat #povrat #reklamacija -
U kojem roku mogu vratiti kupljeni proizvod?
Proizvod možete vratiti u roku od 30 dana od preuzimanja.
Tagovi: #povrat #povrat #reklamacija -
U kojem roku rješavate reklamaciju?
Reklamacije nastojimo rješavati kvalitetno i odgovorno. Naš odgovor možete očekivati najkasnije u roku od 48 sati od slanja zahtjeva za reklamaciju. Svaku reklamaciju obrađujemo zasebno, stoga se i vrijeme rješavanja može razlikovati.
Tagovi: #povrat #povrat #reklamacija -
U kojem roku mogu očekivati povrat novca?
Povrat sredstava možete očekivati u roku od 48 sati od rješavanja zahtjeva.
Tagovi: #povrat #otkupnina #povrat #čepić #zapričvršćivanje -
Što znači jamstvo zadovoljstva?
Jamstvo zadovoljstva omogućuje vam da nam u roku od 30 dana od preuzimanja pošiljke, i to bez potrebe za navođenjem razloga, vratite proizvod koji nije korišten.
Tagi: #jamstvo #zadovoljstvo -
Koje je jamstvo za vaše proizvode?
Svaki proizvod ima svoje odgovarajuće jamstvo. Sve informacije o jamstvu proizvoda možete pronaći u kartici "JAMSTVO" na navedenom proizvodu.
Tagi: #garancija #jamstvo -
Na koju adresu mogu vratiti proizvod?
Ljubazno vas molimo da povrat proizvoda izvršite na adresu sjedišta tvrtke Gledring d.o.o., IOC Logatec 15/ 1370 Logatec.
Tagovi: #povrat #reklamacija -
Ako vratim proizvod, tko snosi troškove poštarine?
U slučaju da smo vam poslali pogrešan proizvod, mi snosimo troškove organizacije otpreme i prijevoza. Ako proizvod vraćate iz drugih razloga, sami snosite troškove organizacije i prijevoza.
Tagovi: #povrat #reklamacija -
Kako da pripremim paket za povrat?
Proizvodi koje vraćate ne smiju biti korišteni. U slučaju povrata, proizvod treba vratiti u originalnom pakiranju i zamotati u foliju. U slučaju da je proizvod ili pakiranje oštećeno, zbog čega isti nije prikladan za daljnju prodaju, zadržavamo pravo odbijanja povrata, odnosno povrata samo dijela otkupnine, što ovisi o oštećenju pakiranja odnosno proizvoda. Stoga prije vraćanja dobro zaštitite originalno pakiranje proizvoda i nemojte ga omatati ljepljivom trakom niti koristiti sredstva koja bi mogla oštetiti ambalažu.
Tagovi: #povrat #reklamacija -
Naručio sam pogrešan proizvod, kako ga mogu zamijeniti?
Ako ste naručili odnosno primili pogrešan proizvod, uvijek ga možete zamijeniti. U tom slučaju proizvod vratite, a mi ćemo vam poslati novi. Ako se radi o vašoj pogrešci, sami snosite sve troškove zamjene, u protivnom trošak zamjene ide na naš teret. UPOZORENJE: Proizvodi koje vraćate ne smiju biti korišteni. U slučaju povrata, proizvod treba vratiti u originalnom pakiranju i zamotati u foliju. U slučaju da je proizvod ili pakiranje oštećeno, zbog čega isti nije prikladan za daljnju prodaju, zadržavamo pravo odbijanja povrata, odnosno povrata samo dijela otkupnine, što ovisi o oštećenju pakiranja odnosno proizvoda. Stoga prije vraćanja dobro zaštitite originalno pakiranje proizvoda i nemojte ga omatati ljepljivom trakom niti koristiti sredstva koja bi mogla oštetiti ambalažu.
Tagovi: #povrat #reklamacija #greška #pogrešan -
Poslali ste mi pogrešan proizvod, kako ga mogu zamijeniti?
Ako ste naručili odnosno primili pogrešan proizvod, uvijek ga možete zamijeniti. U tom slučaju proizvod vratite, a mi ćemo vam poslati novi. Ako se radi o vašoj pogrešci, sami snosite sve troškove zamjene, u protivnom trošak zamjene ide na naš teret. UPOZORENJE: Proizvodi koje vraćate ne smiju biti korišteni. U slučaju povrata, proizvod treba vratiti u originalnom pakiranju i zamotati u foliju. U slučaju da je proizvod ili pakiranje oštećeno, zbog čega isti nije prikladan za daljnju prodaju, zadržavamo pravo odbijanja povrata, odnosno povrata samo dijela otkupnine, što ovisi o oštećenju pakiranja odnosno proizvoda. Stoga prije vraćanja dobro zaštitite originalno pakiranje proizvoda i nemojte ga omatati ljepljivom trakom niti koristiti sredstva koja bi mogla oštetiti ambalažu.
Tagovi: #povrat #reklamacija #greška #pogrešan -
Mogu li s vama dogovoriti zamjenu tepiha koje sam kupio od drugog prodavatelja?
Ako proizvod niste kupili izravno od naše tvrtke, sve eventualne zahtjeve za povrat i reklamacije morate uputiti tvrtki od koje ste kupili proizvod.
Tagovi: #povrat #povrat #tepih -
Ne znam kako naručiti proizvod, možete li mi pomoći?
Postupak naručivanja u našoj internetskoj trgovini vrlo je jednostavan. Pomoću tražilice odaberite odgovarajuće vozilo i željeni proizvod koji zatim dodajete u košaricu. Sljedeći korak vodi vas do blagajne, gdje unosite sve svoje podatke i dovršavate kupnju pritiskom na tipku za slanje narudžbe. Ako ne znate kako naručiti putem košarice, naručiti možete i pozivom na besplatni broj telefona 016 70 01 39 ili slanjem e-mail poruke na [email protected]
Tagovi: #narudžba #narudžba -
Nisam primio predračun.
Ako ste se odlučili za kupnju putem predračuna ili ponude, naš sustav poslao vam je automatski generiranu poruku e-pošte s potvrdom vaše narudžbe. Na dnu poruke nalazi se predračun. U slučaju da niste primili potvrdu, molimo provjerite sandučić neželjene pošte (SPAM). Često se događa da kupac nije naveo točnu adresu elektroničke pošte.
Tagovi: #predračun #predracun -
Nisam primio potvrdu narudžbe
U slučaju da niste primili potvrdu, molimo provjerite sandučić neželjene pošte (SPAM). Često se događa da kupac nije naveo točnu adresu elektroničke pošte. Sve potvrde o primitku narudžbe šalju se automatski.
Tagovi: #narudžba #narudžba #potvrda #potvrda -
Gdje mogu upisati promotivni kod?
Promotivni kod možete upisati u polje za promotivni kod u KOŠARICI ili na BLAGAJNI.
Tagovi: #kod #kupon #kod #popust -
Ne mogu vas dobiti na telefon.
Naši teleoperateri dostupni su na našem broju telefona svaki radni dan od 8 do 15 sati. Ako vam se operater ne javi, povratno ćemo vam se javiti u najkraćem mogućem roku. U slučaju reklamacije i ostalih hitnih zahtjeva, molimo pošaljite nam poruku na [email protected], gdje uvijek možete očekivati naš odgovor. Tijekom jutra, osobito ponedjeljkom i utorkom, naše su telefonske linije stalno zauzete, stoga vam predlažemo da se putem elektroničke pošte obratite našoj službi za podršku korisnicima.
Tagi: #telefon #poziv -
Dodao sam dva koda za popust, a samo jedan je uzet u obzir.
Kodovi za popust se prilikom kupnje ne zbrajaju. Morate se odlučiti samo za jedan kod.
Tagovi: #kod #kod #kupon #popust -
Što je klub vjernosti?
Klub vjernosti je modul internetske trgovine Withcar koji vam omogućuje bržu kupnju i prikupljanje bodova vjernosti, koje možete iskoristiti u obliku popusta kod narednih kupnji.
Tagovi: #klub #vjernost #vjernosti #bodova -
Kako skupiti bodove?
Bodovi se zarađuju pri svakoj izvršenoj kupnji. Obračunavaju se prema ukupnoj vrijednosti kupnje. Kada se registrirate, u svom korisničkom profilu vidjet ćete točan izračun i grafički prikaz zarađenih bodova.
Tagovi: #klub #vjernost #vjernosti #bodova -
Što dobivam učlanjenjem u klub vjernosti?
Osim praćenja vlastitih narudžbi, u klubu vjernosti možete i zaraditi bodove vjernosti koje ćete iskoristiti u obliku popusta kod narednih kupnji. Istodobno možete po svojoj volji odabrati bilo koji vozila za koja ćete ostvariti posebne pogodnosti i primati novosti o artiklima za točno odabrani model vozila.
Tagovi: #klub #vjernost #vjernosti #bodova -
Obavio sam kupnju, kada će mi bodovi biti pripisani na račun?
Bodovi se pripisuju vašem računu sljedeći radni dan nakon obrade narudžbe. Primjerice, ako neki proizvod naručite u petak, bodovi će vam se pripisati narednog utorka. Ako narudžba nije obrađena, bodovi se neće pripisati.
Tagovi: #klub #vjernost #vjernosti #bodova -
Izgubio sam lozinku, kako mogu dobiti novu?
Jednostavno slijedite poveznicu na stranici za prijavu, gdje piše: "Zaboravili ste lozinku?". Na vašu adresu elektroničke pošte primit ćete poruku s poveznicom gdje možete kreirati novu lozinku.
Tagovi: #lozinka #profil -
Kako se mogu registrirati?
Jednostavno slijedite upute na sljedećoj poveznici: Registracija.
Tagi: #profil #reistracija -
Ne mogu vas dobiti na telefon.
Naši teleoperateri dostupni su na našem broju telefona svaki radni dan od 8 do 15 sati. Ako vam se operater ne javi, povratno ćemo vam se javiti u najkraćem mogućem roku. U slučaju reklamacije i ostalih hitnih zahtjeva, molimo pošaljite nam poruku na [email protected], gdje uvijek možete očekivati naš odgovor. Tijekom jutra, osobito ponedjeljkom i utorkom, naše su telefonske linije stalno zauzete, stoga vam predlažemo da se putem elektroničke pošte obratite našoj službi za podršku korisnicima.
Tagovi: #telefon #podrška #poziv -
Kada mogu očekivati odgovor na svoj mail?
Odgovor na vašu e-poruku možete očekivati najkasnije sljedećeg radnog dana. U slučaju reklamacija, zadržavamo pravo odgovoriti na vaš zahtjev najkasnije u roku od 48 sati. U slučaju da vašu e-poruku pošaljete u petak poslije podne, tijekom vikenda ili praznika, odgovorit ćemo vam prvog narednog radnog dana.
Tagovi: #mail #odgovor -
Prijavio sam se na vaš newsletter, što mogu očekivati?
Naša internetska trgovina šalje vam poruke o novostima i posebnim promocijama u vezi novih proizvoda, ali najviše dva puta mjesečno.
Tagovi: #mail -
Je li Withcar sigurna internetska trgovina?
Withcar je sigurna internetska trgovina na svim razinama i brine o sigurnoj pohrani vaših osobnih podataka prikupljenih tijekom kupnje. Internetska trgovina ima i SSL sigurnosni certifikat koji našim korisnicima omogućuje sigurnu internetsku vezu.
Tagovi: #internetska #withcar #trgovina #podatak #podaci -
Mogu li prilikom kupnje koristiti dva koda za popust?
Kodovi za popust se ne zbrajaju.
Tagovi: #popust #kod #kupon -
Vršite li montažu proizvoda koje smo kupili u vašoj internetskoj trgovini?
Trenutno ne vršimo montažu proizvoda.
Tagovi: #montaža #montaza -
Gdje mogu dobiti promotivni kod?
Promotivni kod nije uvjet za narudžbu, zato narudžbu možete izvršiti i bez njega. Promotivne kodove možete povremeno pronaći na našim medijima za oglašavanje. Zaposlenici internetske trgovine Withcar nemaju kod, stoga vam ga ne mogu odobriti prije kupnje.
Tagovi: #kod #kupon #popust -
Može li se kod vas naručiti putem telefona?
Naši teleoperateri uvijek su dostupni za vaše narudžbe ili pitanja na sljedećem besplatnom broju telefona: 016 70 01 39
Tagovi: #telefon #poziv #narudžba #narudžba -
Treba li se prije naručivanja registrirati?
Prije naručivanja nije se potrebno registrirati. Međutim, registracija vam omogućuje prikupljanje bodova vjernosti koje već pri prvoj kupnji možete iskoristiti u obliku popusta.
Tagovi: #kupnja #registracija